Monday, June 11

Mmm, Calvé pindakaas

Calvé pindakaasYes, I really thanked my colleage Roman for this, because he brought me some peanut butter from The Netherlands! He had to go to Assembléon in Veldhoven and therefore had the chance to visit a duch supermarket. The peanut butter in Hong Kong tastes like shit, so I'm really glad he could bring me some real peanut butter. I need this, because I want to grow big and strong... ;-)

Dutch:

Ik heb mijn collega Roman heel erg bedankt voor dit, want hij heeft voor mij uit Nederland pindakaas meegenomen! Aangezien hij naar Assembléon in Veldhoven moest, had hij de kans om een supermarkt binnen te stappen. De pindakaas hier in Hong Kong smaakt als troep, en ik ben echt blij dat hij tenminste échte pindakaas kon meebrengen. Natuurlijk heb ik dit nodig, want ik wil later groot en sterk worden. ;-)

No comments:

Post a Comment