Sunday, June 10

Alien attack!

Last night I woke up because of a strange noise. Grumming, booming and bursting all around me. I couldn't place it right ahead. When I looked around, I saw flashes coming from behind the curtains of my window. They kept on repeating. Then that amazing struck. I could hear the glass vibrating. Besides that sound there also apeared another sound. Slight tipping on my window. Then I realized there was a thunderstorm going on and it was raining cats and dogs.

I got out of my bed and had a look at it from the bigger window in the apartment. I've never seen a thunderstorm like this. The lightning kept on going. It was almost like that scene from War Of The Worlds where the alien tripods started to attack the people. I shot a video of it, and will try to get it online tonight.

Luckily when I got up this morning, everything was still there on my body, so it seems the aliens spared me in their attack. ;-) That's good, because I still have a lot of things to do, and that's why I'm typing this now at my company office.

Dutch:

Vannacht werd ik wakker van een vreemd geluid. Grommend, knallend en knarsend om me heen. Ik kon niet gelijk plaatsen wat het precies was. Toen ik om me heen keek zag ik flitsen komen van achter mijn gordijnen. Ze bleven maar herhalen. Toen die oorverdovende klap. Ik kon het glas horen resoneren. Naast dat zware geknal begon ik ook een ander geluid te horen. Zacht getik tegen het glas van het raam. Toen besefte ik me dat er een flink onweer boven mijn hoofd hing en dat het nu met bakken uit de lucht viel.

Ik ben toen uit mijn bed geklommen om het toch maar eens van dichtbij te gaan bekijken bij het grote raam van ons appartement. Ik heb nog nooit onweer zoals dit gezien. De bliksem bleef maar continu inslaan. Bijna net zoals die scene van War Of The Worlds waarbij de tripods de mensen beginnen aan te vallen. Ik heb er een kleine video van geschoten en zal proberen om deze online te krijgen.

Toen ik vanmorgen op stond, was gelukkig nog alles van mijn lichaam daar, dus het lijkt er op dat de marsmannetjes mij hebben gespaard in hun aanval. ;-) Dat is mooi, want ik moet nog een boel doen en dat is waarom ik dit berichtje nu tik op het kantoor van mijn werk.

No comments:

Post a Comment