Thursday, May 10

Latest photos online

Unfortunately I haven't got time to write all the blogs I still want to do. However, I did have time to finetune my photos and put them online in the photoalbum. Hopefully I will have some time this weekend to tell about all the fun stuff I did like the Bangkok trip, hike and BBQ with colleagues, and of course, my hike with Patrick. Yes, that's right, the evidence is in the photoalbum! ;-)

Dutch:

Jammer genoeg heb ik niet de tijd om over al die blogs te schrijven die ik nog steeds wil doen. Toch heb ik wel tijd gehad om mijn foto's te finetunen en heb ze online gezet in mijn fotoalbum. Hopelijk heb ik dit weekend wat tijd om te vertellen over al het leuks dat ik heb meegemaakt, zoals de Bangkok vakantie, de hike en BBQ met collega's en natuurlijk de hike met Patrick. Jawel, dat heb je goed gehoord, het bewijs staat in het fotoalbum! ;-)

2 comments:

  1. Ok Patrick, ik heb op de foto's gezocht naar een mountainbike of brommertje maar niet gevonden. Je hebt hem echt gelopen. Heel goed ;)

    Pap.

    ReplyDelete
  2. Gert-jan, dat gaat nog vies tegen vallen als je het bijbehorende weblog leest... Tenminste, als ik eindelijk tijd vind om die te tikken. :-)

    ReplyDelete