Monday, May 7

Beautiful start of the week

There I'm sitting again, all alone in this empty office. However, the sunrise is beautiful today, and that promises that it will be a nice day, just like yesterday. Also, my stressfree journey to work will have a positive effect, and tonight I can leave the office on time. That's good, because then I've finally time to report you about all the stuff that happened lately. :-)

Dutch:

Daar zit ik dan weer, zielsalleen in dit lege kantoor. Daarentegen was de zonsopkomst vanmorgen prachtig! En dit beloofd dan ook dat het weer een mooie dag wordt, net als gisteren. Daarbij zal mijn stressvrije reis naar het werk ook een positief effect hebben en kan ik vanavond op tijd het kantoor verlaten. Dat is mooi, want dan heb ik eindelijk tijd om eens over alles te schrijven wat ik heb meegemaakt de laatste weken. :-)

1 comment:

  1. Heeft Patrick geen toegang meer tot jullie blog? De laatste 8 posts zijn van jou Bart ;)

    Gert-Jan

    ReplyDelete