Tuesday, February 27

Mexico

Zow, voordat Bart de blog gaat hernoemen naar 'Bart in Hong Kong', toch nog maar even snel een bericht van mij :P. Het wordt een kort bericht, omdat ik nu eigenlijk geen tijd heb, maar ik beloof om zo snel mogelijk de foto's van Mexico en een reisverhaal erop te zetten.

Mexico was echt een supervakantie, mooi land, mooi weer, en zeer goed hotel :). Inmiddels heb ik nog wel behoorlijke jetlag, aangezien het in Mexico 14 uur vroeger is dan in Hong Kong. Gisterennacht heb ik maar liefst 1 uur geslapen, en vanacht zelfs 2 uur. Dus het wordt al beter :P.

3 comments:

  1. Ha Pat,

    goed idee om ook eens wat te plaatsen. Maar tegen die 'boeken' schrijver kun je toch niet op ;)
    Wat betreft jetlag: wij hebben met 'maar' 7 uur verschil er al last van dus zul jij het inderdaad wel helemaal hebben. Sterkte ermee.

    Gr, Pap.

    ReplyDelete
  2. heey pet,

    hoe is het daar? hier wel goed maar had beter nog in mexico kunnen zitten het was echt super gezellig...bedankt

    ja da snap ik dat je een jetlag hebt...nu maar flink POWERNAPPEN HAHA....

    ReplyDelete
  3. dat berichtje was van mij groeten bert

    ReplyDelete