Wednesday, January 16

Turning 22 in HK

Today is a special day, because it's my birthday! :-D But not only mine, I'd also like to use this opportunity to congratulate my sister Jessy and Eva's sister Eve. Yes, a lot of party-pigs today! ;-)

Early this morning, after midnight to be exact, Eva surprised me with birthday cakes. 4 lovely cakes from the famous cake shop Zoë, well known by HK locals. And I have to admit, it's extremely tasty! I enjoyed every bite of it! Very fresh and with authentic taste of raspberry, banana, mango and chocolate.

This morning I was surprised by messages (sms) and emails including a video message with a dedicated birthday song. Thank you all so much for your care and that you haven't forgot me here in HK. ;-)

Up next; 23!



Vandaag is een speciale dag, want het is mijn verjaardag! Maar niet alleen die van mij, dus daarom wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn zus Jessy en Eva's zus Eve te feliciteren met hun verjaardag. Ja aan hoop feestvarkens vandaag!

In de vroege ochtend, na middernacht om precies te zijn, verraste Eva mij met verjaardagstaartjes. 4 mooie taartjes van het bekende taartwinkeltje Zoë, bekend bij de lokalen. En ik moet toegeven, het is ongelooflijk lekker! Ik heb van elke hap genoten! Heerlijk vers en met de autentieke smaak van framboos, banaan, mango en chocola.

Vanmorgen werd ik verder nog verrast met berichtjes (sms) en e-mails waaronder een met videoboodschap in de vorm van een verjaardagslied. Allemaal hartelijk bedankt voor jullie betrokkenheid en dat jullie me nog niet vergeten zijn hier in HK. ;-)

Op naar 23!

1 comment:

  1. Ha Bart, ook vanuit Helmond van harte gefelicteerd met je verjaardag.

    Groeten, Gert-Jan en Bernadette

    ReplyDelete