Tuesday, June 12

Blog action: new videos online

Yes, there is lately more to read at this weblog. But what do you think about seeing some stuff? Well, good news for you. I finally found some time to upload videos.

I want to start with a video from our Hiking trip near Sai Wan Beach. There we took a sampan boat ride back home. Adrenaline rushing trough our veins!



Of course I also uploaded the thunderstorm video. However my simple camera couldn't record the smaller lightning... So it actually looks kind of normal. But I can ensure you it was really there! I'm not seeing things you know... ;-)



Dutch:

Ja, er is de laatste tijd een stuk meer te lezen op dit weblog. Maar wat dacht je hier van: je kunt nu ook wat zien! Ik heb namelijk eindelijk wat tijd gevonden om de video's die ik heb geschoten online te knallen.

Hierboven zie je als eerste de video van onze sampan bootrit naar nuit na onze Hike naar Sai Wan Beach. Adrenaline stromend door onze aderen!

Daaronder kun je de video zien die ik van het onweer heb geschoten. Jammergenoeg kan mijn simpel cameratje niet alle kleine flitsen opnemen, dus het ziet er nu vrij normaal uit. Maar ze waren er echt wel! Ik ga echt geen dingen zien hoor! ;-)

No comments:

Post a Comment