Friday, March 16

Office with skyline view

Ik was daarnet weer even uit het raam aan het kijken bij terugkomst van de lunch. Toen bedacht ik me dat ik jullie nog nooit mijn geweldige skyline view vanuit kantoor heb laten zien. Ondanks dat ik juist met mijn rug naar de skyline toe zit, maak ik gebruik van het natuurkundig effect van de weerspiegeling van het gebouw tegenover ons. Laat deze nu precies in een hoek van 45 graden op ons gebouw staan! Hierdoor kan ik in de ramen de skyline zien. :-D

Het is nu zo'n dikke week mistig geweest, en vandaag kan ik alweer wat meer van het IFC zien. En als ik mijn rug iets strek kan ik ook een paar kilometer over zee uit kijken. Bovendien moet ik niet vergeten mijn overbuurman Jeremy Sum te bedanken die als enige van al mijn collega's altijd de ramen open laat en dus niet die domme zonwering omlaag doet.

Gut, wieder an die arbeit! :-)

P.S: Als je op de afbeelding in dit bericht klikt krijg je een grote versie van de foto te zien...

No comments:

Post a Comment