Thursday, January 11

Nog steeds geen filmpje

Zo, weer een berg foto's online. Helaas nog steeds geen filmpje en dat heeft wederom te maken met het gebrek aan een goede laptop en internetverbinding. Gelukkig heb ik vandaag eindelijk een laptop gekregen, maar deze wil wel eens crashen. Maar onze internet aansluiting die vrijdag wordt geleverd kan heel wat goed maken. Ik verwacht dan ook dat ik tegen die tijd het filmpje van 52MB wel kan uploaden. Vooralsnog moeten jullie het doen met de foto's die daarstraks door Patrick zijn gemaakt.
Nu ga ik snel mijn bedje in. De waterval is uit gezet en ook de accu van deze laptop is bijna leeg.
Morgen weer hard aan de slag en waarschijnlijk dan ook weer veels te weinig tijd over om van al het moois te genieten... :-)

1 comment:

  1. Zo jongens, dat appartement ziet er even prima uit.
    En Patrick ik zie ook al weer een gitaar staan dus ik neem aan dat Bart van je gitaar getokkel gaat genieten ;)

    Gr, Gert-Jan.

    ReplyDelete