Wednesday, January 17

Lang zal ie leven!

Gisteren was een leuke dag. Ondanks zo ver van huis toch nog heel erg jarig gevoeld. Hier op het werk hebben mijn collega's in het Chinees en Nederlands een verjaardagslied gezongen. Daarna hebben we cake gegeten. Slingers kon ik helaas zo snel niet vinden, sja carnavalwinkels liggen hier ook niet om de hoek. :-D

's avonds ben ik nog met Patrick gaan eten in de restaurantjeswijk van HK, Soho. Knusse straatjes die tegen de berg opgebouwd zijn. Dat was dus flink hellingtrekken voor onze taxichauffeur. :-)
In Soho heb ik een peperduur gepeperd biefstuk gegeten wat het geld meer dan waard was. Heerlijk zeg! Daarna zijn we naar huis gegaan om wat uit te puffen en op tijd het bed in te duiken, want helemaal bijgeslapen zijn we nog steeds niet.

Verder vond ik het erg leuk om zoveel telefoontjes te ontvangen. Sorry voor diegene die mij om 17:10 probeerde te bellen, want van uitputting lukte het me niet om hier ala 0:10 nog een gesprek te voeren. ;-)

Zo, nu weer an die arbeit. Ik heb weer genoeg energie verzameld om aan die mega stabel ASP.NET boeken verder te gaan...

3 comments:

  1. Bart, nog proficiat!

    Spreek jullie vrijdag weer in onze conf call.

    Groeten,

    Anton

    ReplyDelete
  2. Hiep hiep hoera Bart, van harte proficiat!

    Groetjes Mirjam

    ReplyDelete
  3. Yup, en dat was natuurlijk ikke.. gdv super lang zitten klooien om te bellen :p gaat vanuit je mobiele iets minder fleurig merkte ik :)

    Alsnog, en ja had geen internet, heel erg gefeliciflapstaart!

    Joep

    ReplyDelete