Sunday, January 21

Fotomania

Het was eventjes radiostilte op dit weblog, maar daar ben ik weer! :-) En met veel goeds. Ik heb namelijk eindelijk een nieuwe externe casing kunnen vinden die ik wél op mijn laptop kan aansluiten, waardoor ik nu eindelijk zelf de foto's kan beheren, en niet daarvoor afhankelijk ben van Patrick's laptop.

Dus ik heel vlijtig mijn fotocollectie ordenen om er daarna achter te komen dat deze de gratis 250MB overschrijdt die Picasa mij aanbiedt. Dus nu heb ik maar een abonnementje genomen met dik 6GB aan ruimte. Genoeg voor héél veel fotoplezier! :-D
Vandaar dat de link met de foto aan de rechterkant van deze tekst niet meer naar het Hong Kong album verwijst. Vanaf nu kom je namelijk gewoon in mijn overzicht terecht, want ik heb alle foto's geordend en gegroepeerd in gescheiden albums. Zo kun je gemakkelijk zien waar de foto's over gaan, en waar en wanneer ze genomen zijn.

Helaas worden filmpjes nog niet echt goed aangegeven in Picasa, er staat wel een minuscuul klein icoontje in de linkeronderhoek, maar volgensmij moeten jullie nu nog goed zoeken om deze te ontdekken... ;-) Ook werken de oude links vanuit het weblog niet meer, omdat ik deze nog moet veranderen.

Goed, check alle fotoalbums dus maar eens goed, want ik heb ook nog een aantal nieuwe in de voorgaande albums geüpload. Vooral de filmpjes tijdens het vliegen zijn de moeite waard. Veel kijkplezier! ;-)

1 comment:

  1. Heej Bart,

    Quality! En dat met zo'n simpel sony cameraatje.. Heb nog een tipje voor je. Als je een klein statiefje koopt kun je op de lange sluitertijd makkelijk zo'n mooie nacht foto's maken...

    Mocht je graag willen dat ik je foto's (een paar mooie) een beetje goed bewerk doe ik dat graag, want er mogen er een aantal 'mooier' :p

    Nee, echt super. Moet dat bellen nog maar eens proberen, heb vanaf morgen eerste stage dag dus als ik die achter de rug heb en beetje weer gewend ben ga ik dat proberen, opnieuw :p

    ReplyDelete