Tuesday, July 10

Harry Potter in da house!

Ok, this shouldn't get any worse! Just a few minutes ago, one of my coworkers asked if he may take a picture of me, for his wife back home. Why? Because I look so much like Harry Potter! Actually, more people are telling me this, and it's not wise for me to stand close to a poster of the upcomming Harry Potter movie. People on the street even start to stare and point at me! So, I've come up with a plan. The 15th we'll visit the cinema to see the movie, and then I'll try to find some round glasses and try to put my hair in the same way. Let the madness begin! :-)


Het moet niet veel erger worden! Een paar minuten geleden vroeg een collega of hij van mij een foto mocht nemen voor zijn vrouw thuis. Waarom? Omdat ik zoveel op Harry Potter lijk! Opmerkelijk genoeg vertellen meer mensen mij dit, en het is tegenwoordig voor mij niet meer slim om langs een poster van de aankomende Harry Potter bioscoopfilm te gaan staan. Zelfs mensen op straat staren mij aan en wijzen naar mij! Zodoende heb ik een plan bedacht. De 15e gaan we namelijk naar de film, en ik wil zorgen dat ik dan een bril met ronde glazen bij me heb en mijn haar op de zelfde manier doe. Laat de gekte maar beginnen! :-)

4 comments:

  1. Hee Potter ;), dat is weer even terug: een post op jullie blog. Als zelfs jij - Bart - er niet meer aan toe komt heb je het wel erg druk. Met werk of Eva ;)

    Gr, Gert-Jan.

    ReplyDelete
  2. Druk met beiden. ;-)

    Er staat nog wel een berg in de planning, maar momenteel ben ik te druk bezig om hier het project te voltooien en te zoeken naar een appartement en een baan voor na het aankomend jaartje.

    Maar ben niet bang, er komt nog genoeg leesvoer op het weblog. ;-)

    ReplyDelete
  3. I didn't remember seeing you with glasses and hair-do like da boy on the 15th LOL

    Cheers, Avis

    ReplyDelete
  4. Well, that's because it was out of self protection. You don't want to believe what would have happened when I had done it... ;-)

    Actually, it was to difficult to find glasses... :-/

    ReplyDelete