Friday, March 30

Hong Kong Sevens, here we come!

Yeah! Yesterday I received a call from Eva, telling me that she had a free ticket for me for the fiday Sevens game! The Sevens is a big Rugby event here in Hong Kong. Lots of people in the streets and the atmosphere should be great. Maybe its due to the consuption of the liters of beer. :-)

So we'll head to the stadium in a few hours, and I'm already pumping! We are also planning to have a BBQ at the beach near Stanley this weekend, as a "thank you" for our friends that gave us such a great time here. So this weekend will be nice. :-)

Yesterday I also started with a log about last weekend, but because now I have to type twice as much text, it takes a bit longer. So I hope I have this weekend some time left to finish it. However, to kill the time you can view the photos I took last Sunday.

Dutch:
Joeppie! Gisteren kreeg ik een telefoontje van Eva met het grote nieuws dat ze een gratis kaartje voor de vrijdag van de Sevens voor mij had! Dat is een groot Rugby evenement hier in Hong Kong. Veel drukte en mensen op de benen, en de gezelligheid moet in de buurt komen van Carnaval. :-) Misschien komt dat wel door de hoeveelheid liters bier die in die dagen geconsumeerd worden... ;-)

We vertrekken over een paar uurtjes richting het stadium, en ik sta nu al te springen! We zijn ook van plan om dit weekend een BBQ te houden op het stand bij Stanley. Dit als bedankje voor onze vrienden hier die ons zo'n geweldige tijd hebben gegeven. Dus dit weekend wordt weer mooi. :-)

Ik ben gisteren ook begonnen aan een log over vorig weekend, maar omdat ik nu twee keer zoveel moet rikketikken duurt het wat langer... Ik hoop dat het me lukt om dit weekend tijd vind om het af te maken. Maar, om de tijd te doden kun je een kijkje nemen naar de foto's van afgelopen zondag.

No comments:

Post a Comment