Friday, December 22

Slecht nieuws...

... voor de ijskappen van de aarde. Ik kan met vrij grote zekerheid vertellen dat door de uitstoot van uitlaatgassen van het vliegtuig dat ik zal nemen het millieu weer een stukje geschaad zal zijn door opwarming van de aarde. Maar wie boeit dat?! "Good new for Bart" vond ik daarnet in mijn mailbox! En jawel, dat betekent dat ik mijn training visa approval heb ontvangen! :-D Hiep hiep hoera! Een witte kerst!

De goedkeuring voor Patrick komt waarschijnlijk ook zeer snel, gezien het immigratiekantoor hier ook positief over was en dit zo snel mogelijk afgehandeld wilde hebben.

2 comments:

  1. Yeah, nu wachten op de mijne, die als het goed is volgende week gaat komen :P.

    ReplyDelete
  2. Dat wordt Bart zonder Patrick in Hong Kong..

    ReplyDelete