Sunday, March 11

Macau-er op bezoek

Dit weekend was Daniel uit Macao op bezoek in Hong Kong. Hij studeert voor 6 maanden in Macao, wat dus erg dicht bij Hong Kong is (ongeveer een uurtje met de boot). Uiteraard hebben we een hoop dingen gedaan dit weekend. Allerlei locale markten en shops gehad. Helaas kon ik het weer niet laten om dvd's te kopen (Bart trouwens ook niet ). Dus we hebben weer een hele stapel muziek dvd's. Maar ja.. voor 3 euro per stuk moet dat wel kunnen.

Verder zijn we daarna goed wezen eten en wat drinken op Soho/Lang Kwai Fung. We hebben heerlijk en goedkoop Mexicaans gegeten. Voor Hong Kong central prijzen was dit goed te betalen. Grote back 7 layers nacho's met cheese en beef voor 5 euro. En 3 grote taco's vol met Mexicaanse dingen voor 5 euro. Goed te doen dus!! Na het eten zijn we naar Lang Kwai Fung gegaan, om daar even te genieten van de happy hour. Ik heb het gewoon bij simpel bier gehouden, maar Bart en Daniel probeerden de cocktails. Waaronder de Long Island Iced Tea ;). Maar daarna zijn we nog wezen kijken naar wat live-bands en overgegaan op normale drankjes. Uiteindelijk hebben Daniel en ik nog samen wonderwall gedaan op gitaar en zang, maar aangezien de hele kroeg daar vol met engelsen zat, overstemden die ons duidelijk. Werd duidelijk gewaardeerd dus om daar een lied van een oerengelse band te doen :).

Dat was het eigenlijk wel. Vanacht om 4 uur de avond afgesloten met een goed stuk pizza, en daarna goed geslapen. Vanmiddag rond 1 uur opgestaan, en nu zijn we maar wat lam tv aan het kijken :). We hebben al een goede film gezien -> City of God. Mooie film!

Ik ga nu weer stoppen. Denk dat er binnenkort wel foto's en misschien zelfs wel filmpjes verschijnen van deze avond.

2 comments:

  1. Hey Pat,

    ik hoop dat je de zang aan Daniel hebt overgelaten ;)

    Groeten, Pap.

    ReplyDelete
  2. Tsss... wat een vertrouwen in mijn talenten ;)

    ReplyDelete