Sunday, March 11

Een levensteken

Dat er nu al twee weken geen berichten van mij zijn geplaatst, wil niet zeggen dat ik hier stil zit. In tegendeel zelfs. Ik ben met zoveel dingen hier bezig dat de tijd om wat te loggen mij ontgaat.

We hebben hier weer een aantal nieuwe uitgaansgelegenheden gevonden en zijn een paar nieuwe vrienden rijker. Het vrijgezellenleven hier in HK bevalt ook goed. Ik ben er lustig op los aan het slaan om dates te regelen... :-)

In het fotoalbum kun je weer een hele reeks foto's vinden van een lange hike. Duurde zo'n 5 uur, en ze noemen het ook wel de 10.000 steps trail. Dat heb ik geweten ook, vier dagen lang spierpijn gehad, maar het was dan ook wel fantastisch. Wat erg raar was, dat ik halverwege een pauze heb genomen. Slechts twee meter van mij vandaan deden dat toevallig ook een paar andere hikers. Toen ik mij verbaasde over het wel heel bekend geluid van de stemmen bleken het goede vrienden te zijn. :-D

Het weekend daarna heb ik dan ook maar gebruikt om uit te puffen, want na het stappen in Tai Po waren we eigenlijk wel zo gaar genoeg dat een tripje naar het strand er wel in ging. Dat zelfde gold ook wel voor het eten van de Hong Kong style BBQ bij Adam.

De vooruitzichten zijn bijzonder goed. We staan morgen op het punt om een vakantie naar Bangkok te boeken tijdens Pasen. Eventjes een break na al die lange werkdagen van 10 uur per dag. Het scheelt dat het leuk werk is!

Het internationale leven hier bevalt me erg goed. Zo goed zelfs, dat ik er over zit te denken om toch voor een master-studie in het buitenland te gaan. Ik zit te denken aan iets in de richting van usability. Een klein onderdeel van mijn huidige studie waar ik mij eigenlijk nog wel verder in wil verdiepen. Met de reputatie van 'the Dutch' heb ik al een streepje voor. :-)

Goed, ik hoop dat we onze vaste 15 bezoekers per dag niet teleurgesteld hebben met zo'n lange radiostilte op het weblog. We kunnen jullie in ieder geval geruststellen dat het er hier prima aan toe gaat. ;-)

Edit: Dit bericht is op verzoek bewerkt...

2 comments:

  1. Ha Bart, ik dacht inderdaad even dat Patrick het posten van je ging overnemen. Maar je doet toch nog mee ;)
    Groeten, Gert-Jan.

    ReplyDelete
  2. Patrick vrijgezel? :o

    ReplyDelete