Wednesday, March 21

We beteren ons leven

Vandaag een geruststelling voor het thuisfront, want deze week zijn we een stuk rustiger geworden. Dat mag ook wel, want na een hele week élke dag er een feestje van bouwen moet er weer het nodige afgesport worden. :-) Wie had dat gedacht, ik begin dik te worden! Deze week zijn we dan ook goed gestart met een heerlijke massage. Hoewel heerlijk, na wat slecht te hebben geslapen op deze harde matrassen was het behoorlijk pijnlijk, dat loswrikken van mijn schouders... Na een goed bad en matige nachtrust was ik dan vanmorgen ook niet uit mijn bed te slaan. Desondanks maar er even flink tegenaan gegaan op het werk en de uurtjes aan het eind van de dag weer bijgehaald. Dat was sowieso geen probleem want we zijn volop bezig met de ontwikkeling van onze applicatie. Het echte werk is begonnen en we hebben er zin in! :-)

Zondag hebben we een traditionele Hong Kong bruiloft gehad en dat was een hele belevenis. Foto's moeten nog verwerkt worden hier op de laptop, dus een lang verhaal staat in het verschiet.

Vandaag hebben we ons een Lonely Planet aangeschaft voor Bangkok. Dat deze absoluut handig is, bewijst wel de waarschuwing over de Túk Túks, dat deze niet vertrouwd dienen te worden bij een zeer goedkoop aanbod om de stad te doorkruisen. Een van deze bloggers kan daar al over meepraten en dat ben ik (nog?) niet. :-) Dus, maakt u zich geen zorgen, deze heren worden vergezeld van een goede reisgids in papierformaat en ook nog een aantal collega's van het werk die grappig genoeg de zelfde bestemming hebben geboekt. Dat wordt dus gezellig in Bangkok. :-)

Ik was van plan om voortaan meertalig te gaan webloggen, maar nu nog even niet, de zin ontbreekt me eventjes. Maar gezien we een aantal bezoekers hebben die helaas enkel Engels kunnen waarnemen, zal ik proberen om dit voortaan wel te doen.

Vooralsnog zullen jullie het mogen doen met wat nieuwe foto's van het stappen.

No comments:

Post a Comment